Re: zamiana partycji - wstanie, nie wstanie..

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 12:21:17 MET

"LETki" <l_e@tlenTOWYTNIJ.pl> wrote in message
news:eu30n1$hc5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a jak usunę tą z danymi i utworzę raz jeszcze?

To nie ma znaczenia. Zainstalowałeś system z inną literką i zostało to
zapisane w różnych miejscach w rejestrze i nie tylko. Można to
skorygować ręcznie - kiedyś się w to bawiłem z sukcesem - ale tej drogi
raczej nie polecam. Pewniej będzie ustawić teraz jako aktywną partycję
systemową i przeprowadzić reinstalację naprawczą (bez utraty danych). To
powinno zresetować literki do wartości domyślnych, nadając C partycji
aktywnej. Na wszelki wypadek proponuję jeszcze usunąć przedtem całą
zawartość klucza HKLM\System\MountedDevices.

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]