Re: Wirtualny interfejs wifi?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 16:48:55 MET

** Michal Kawecki wrote:

> Rozwiązania widzę dwa. Zainstaluj sobie po prostu nowe połączenie
> lokalne używając sterowników do jakiejś karty WiFi, dobinduj do niego
> BE, po czym je wyłącz.

No można w sumie tak, tylko nie wiem czy wtedy BE nie wykaże się
inicjatywą i nie podepnie się pod dostępny interfejs. Sprawdzę.
Myślałem, że może da się zainstalować jakiś interfejs wifi ale w
rodzaju MS Loopback Device.

> Drugie - to instalacja jakiegoś 3rd party oprogramowania do obsługi
> WiFi, którego BE nie będzie w stanie wyłączyć.

To w XP mi (tzn. nam w pracy bo ja Windows nie używam) prasuje. :)

Na razie rozwiązaniem jest wyłączenie BE całkowicie i ręczne włączanie
kiedy potrzeba (w momencie uruchomienia BE sieć się rozłącza). W ogóle
ten soft to badziew jakich mało, pododawał jakieś usługi w rodzaju
"France Telecom Service" :).

Nie rozumiem czemu TPSA zawsze tak spsuje te dialery - to jest dialer,
niech zestawia połączenie i tyle. No ale nie. To się upiera aby miało
przyciski "Internet", "Poczta" itp., które oczywiście nie otwierają
wybranego programu tylko mają na sztywno zakodowane MSIE i OE.
Żenada. ;)

A czy można w ogóle używać tego w Orange bez ich oprogramowania?