Re: Wirtualny interfejs wifi?

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 17:20:39 MET

Konrad Kosmowski wrote:
> A czy można w ogóle używać tego w Orange bez ich oprogramowania?

Oczywiście, że tak.
Mnie aż tak bardzo ten soft nie przeszkadza, ale jeden z jego procesów ma u
mnie potworny wyciek pamięci i co kilka godzin muszę go zamknąć i uruchomić
ponownie.
Wersja light: odpalić pomarańczowy program tylko w celu zainicjowania karty,
zamknąć go i połączyć się z siecią przy użyciu utworzonego przez program
połączenia dial-up.
Wersja bez softu: zainicjowanie karty komendami AT, następnie połączenie
dial-up. Działa tylko nie chce mi się tego oskryptować. Jakby Ci się
chciało, to podrzuć gotowca. :-)
Tutaj mały tutorial:
http://www.tl2000.com.pl/ed77/download/reczna%20konfiguracja%20polaczenia%20z%20internetem%20pod%20WinXP%20w.1.0.pdf

--