Re: Wirtualny interfejs wifi?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 16:06:54 MET

"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:20070323150245.7bd0c1e6@localhost.localdomain...
> Witam, czy jest możliwość dodania w Windows wirtualnego (w sensie nie
> istniejącego jako sprzęt) interfejsu sieci bezprzewodowej? Chociaż nie
> wiem czy byłoby to rozwiązaniem
>
> Problem polega na tym, że jest sobie laptop z kartą GlobeTrotter 3G+
> (wersja EDGE). Karta ta obsługuje *jedynie* połączenia via GSM, nie
> obsługuje wifi. Laptop ma wbudowane wifi i *nie* korzystam z hotspotów
> Orange. Niestety tępy program dostarczony z modemem "Orange Business
> Everywhere" w momencie uruchomienia (a uruchamia się na starcie)
> [...]

Podobnie upierdliwe jest oprogramowanie Plusa. Ostatnio wykryłem, co
powoduje co kilka sekund wzrost zużycia CPU do 100% na maszynie bez
podpiętego modemu. Ano właśnie...

Rozwiązania widzę dwa. Zainstaluj sobie po prostu nowe połączenie
lokalne używając sterowników do jakiejś karty WiFi, dobinduj do niego
BE, po czym je wyłącz. Drugie - to instalacja jakiegoś 3rd party
oprogramowania do obsługi WiFi, którego BE nie będzie w stanie wyłączyć.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/