Re: XP prcocess killer

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 16:27:13 MET

OMSON napisał(a):

> No i odpada - nie udaje mu sie wylaczyc procesu.
> Moge sobie ustalic regulki w zarzadzniu uslugami - to nie problem - ale
> kiedy chce cos wylaczyc bez uruchamiania kompa (w przypadku AVKProxy
> nie obedzie sie) wolal bym miec narzdzie, ktoro mi to umozliwi...

AVKProxy to czasem nie usługa?
Może mieć automatyczny start po ubiciu (? moze źle sie wyraziłem)
spróbuj zwyczajnie
net stop AVKProxy
A jak nie to zobacz czy wogóle jest aktywna możliwość zatrzymania go z
services.msc.

PS.
Nie mam tego AVira wiec nie wiem jak to wyglada.
Tylko po co ubijać proces serwisu antyvira, skoro powinien dać sie wyłączyć.
Jeśli nie klikając to przez rejestr.

--
Artur