Re: Brak forwardowania portów

Autor: <dipl_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 12:47:04 MET

Kordian <kordian28WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Mam problem z portami u siebie. Otóż zauważyłem, że utorrent nie ściąga mi
> żadnych plików. Po krótkim śledztwie okazało się, że problem tkwi w portach.
> Dziwna sprawa, bo miałem potworzone reguły na FW i do tej pory działało.
>
> Wyłaczyłem Kerio i wciąż test http://www.utorrent.com/
testport.php?port=39918
> się nie powiódł! Nie mam włączonego firewalla xp, ani nic. Poszedłem nawet
dale
> i odinstalowałem FW i .. wciąż error "Error! Port 39918 does not appear to
be o
> pen."
>
> Podłączyłem się innym kompem do sieci i wszystko jest OK, więc coś musi być
nie
> w tenczas z windowsem. Czy ma ktoś może jakieś pomysły?
>
> Kordian

jedyne co mi sensownego przychodzi do głowy, to że może kerio
mimo odinstalowania zostawił w systemie jakieś śmieci albo
jakieś ustawienia. zobacz może tak:
połączenia sieciowe -> właściwości -> protoków tcp/ip ->
właściwości -> zaawansowane -> zakładka opcje ->
właściwości (filtrowanie tcp/ip)
(rekl. http://swiatlazienek.net i http://hurtownie.info.pl)
no i może tam coś jakiś program ustawił, lub sam to ustawiłeś?
domyślnie wszystko jest ustawione na "pozwalaj wszystkim"
pozdr