Brak forwardowania portów

Autor: Kordian <kordian28WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 09:26:16 MET

Witam,

Mam problem z portami u siebie. Otóż zauważyłem, że utorrent nie ściąga mi
żadnych plików. Po krótkim śledztwie okazało się, że problem tkwi w portach.
Dziwna sprawa, bo miałem potworzone reguły na FW i do tej pory działało.

Wyłaczyłem Kerio i wciąż test http://www.utorrent.com/testport.php?port=39918
się nie powiódł! Nie mam włączonego firewalla xp, ani nic. Poszedłem nawet dalej
i odinstalowałem FW i .. wciąż error "Error! Port 39918 does not appear to be open."

Podłączyłem się innym kompem do sieci i wszystko jest OK, więc coś musi być nie
w tenczas z windowsem. Czy ma ktoś może jakieś pomysły?

Kordian