Re: rwanie przy zaznaczaniu pliku

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 19:41:27 MET

*kajus44* napisał(a):

> Robiłem sobie porządki w swoich empetrójkach. W tle muzyczka i jedna
> denerwująca rzecz - przy każdym zaznaczaniu pliku mp3 na chwilkę przestawało
> grać, później jeszcze trochę rwało - razem niedługo, 1-2 sekundy, natomiast
> przy zaznaczaniu co kilka sekund takie przerwy były strasznie denerwujące.
> Przy zaznaczaniu kilku plików mp3 "do kupy" takigo efektu nie
> zaobserwowałem. Poza tym nie ma prawidłowośc - zdaża się to i przy
> zaznaczaniu plików powoli, jedno zaznaczenie na 5 sekund, jak i szybko -
> klik, klik, klik, klik z pliku na plik.
> [...]

Normalnie, "czysty" system bez doinstalowanych żadnych rozszerzeń powłoki
takich numerów nie robi. Oczywiście o ile sprzęt (procesor, pamięć) nie
jest jakiś z bardzo dolnej półki.
Krótko pisząc - sprawdź, czy nie masz jakichś dziwnych, rzadko lub wręcz
wcale używanych rozszerzeń powłoki - czasami widoczne jako pozycja pod
prawoklikiem na mp3, czasami jako dodatkowa (niestandardowa) kolumna w
widoku szczegółów albo też dodatkowa zakładka we właściwościach pliku.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]