problem z udostępnianiem połączenia (win xp)

Autor: <h.dabrowka_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 22:29:34 MET

Witam,

Chciałbym udostępnić połączenie internetowe (w moim przypadku lokalne)
dla połączenia przychodzącego, tak jak jest to opisane choćby tu:
http://www.windowsitpro.com/Article/ArticleID/20603/20603.html

Niestety nie ma u mnie możliwości włączenia udostępniania,
zaawansowane właściwości połączenia lokalnego wyglądają tak:
http://img252.imageshack.us/img252/5600/capturepf4.png

Czy ktoś ma pomysł, jak wymusić pojawienie się w/w opcji? Dodam, że
jeszcze kilka godzin temu była, ale grzebałem przy BT i po restarcie
zniknęła.

Pozdrawiam

Hubert