rwanie przy zaznaczaniu pliku

Autor: kajus44 <kajus44_at_kajus44.pl>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 18:49:03 MET

Robiłem sobie porządki w swoich empetrójkach. W tle muzyczka i jedna
denerwująca rzecz - przy każdym zaznaczaniu pliku mp3 na chwilkę przestawało
grać, później jeszcze trochę rwało - razem niedługo, 1-2 sekundy, natomiast
przy zaznaczaniu co kilka sekund takie przerwy były strasznie denerwujące.
Przy zaznaczaniu kilku plików mp3 "do kupy" takigo efektu nie
zaobserwowałem. Poza tym nie ma prawidłowośc - zdaża się to i przy
zaznaczaniu plików powoli, jedno zaznaczenie na 5 sekund, jak i szybko -
klik, klik, klik, klik z pliku na plik.
Domyślam się, że jest to jakoś związane z "wczytywaniem" przez system
długości pliku, kodeków i takich tam innych rzeczy, ale dlaczego rwie to
lecący w tle utwór?