Re: rwanie przy zaznaczaniu pliku

Autor: kajus44 <kajus44_at_kajus44.pl>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 12:05:25 MET

wiadomość:1rztbgdxku7km$.dlg@fqdn.goomisha.pl,
nadawca:goomish

> Krótko pisząc - sprawdź, czy nie masz jakichś dziwnych, rzadko lub
> wręcz wcale używanych rozszerzeń powłoki - czasami widoczne jako
> pozycja pod prawoklikiem na mp3, czasami jako dodatkowa
> (niestandardowa) kolumna w widoku szczegółów albo też dodatkowa
> zakładka we właściwościach pliku.

Mam doinstalowaną aplikację pokazującą mi dodatkową kolumnę z wielkością
folderów, pod prawoklikiem z obcych rzeczy to "skanuj xxx (avastem)", kilka
pozycji winrara, trzy Winampa (play in winamp, enqueue in winamp i add to
list), we właściwościach "ogólne", "zabezpieczenia" i "podsumowanie"
to może być któreś z powyższych? Aha, windows2000prof.