Re: Czy w Viscie poprawili najgorszy bug z Win XP?

Autor: ___ <2_at_2.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 11:38:11 MET

Borafu napisał(a):

> informacji od producentów", ale problem w tym że dalej nie wiemy gdzie
> są te informacje? Wyciągnąłeś je osobiście bezpośrednio od producentów?

Mi bezpośrednio się nie udało - ale "szerszym w plecach" się udało.
Tu pierwszy z google-polska wynik:

http://www.pcworld.pl/artykuly/39170.html

Zresztą jak widać IBM oficjalnie się do tego przyznał....

Pomijając moją subiektywną ocenę jakości tej gazety mogę jedynie
zaznaczyć, że ten artykuł pokrywa się z treścią artykułów w prasie
anglo-języcznej o tej tematyce.

Ale rozumiem, że Ty :-) masz obiektywne informacje, że dyski ide/sata są
tak samo dobrej jakości jak scsi i w dodatku informacje te masz
bezpośrednio od producentów?
Żeby nie było: nie zamierzam nikogo namawiać do zakupów dysków scsi, sam
postawiłem kilka serwerów np. na maxtorach sata bo klient chciał taniej.
Chciałem po prostu zwrócić uwagę, że pad dysku tego typu jest chyba
bardziej prawdopodobny niż np trafienie piątki w lotto :-).

:-)
Pozdrawiam,

R.