Re: Czy w Viscie poprawili najgorszy bug z Win XP?

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 11:24:56 MET

___ napisał(a):

> Będzie OT, ale trudno :-)
>
> Na podstawie szczegółowych informacji od producentów. Wiem, że są dyski
> IDE chodzące latami np. w mniejszych serwerach - ale to nie jest reguła.
> Również BZDURĄ jest, że dyski IDE/sata i SCSI są robione na tej samej
> mechanice.

Dziękuję za odpowiedź, ale szczerze mówiąc choć obszerna jest tylko
innym zapisem tego co napisałeś wcześniej.
Wtedy pisałeś "jak wiadomo", teraz "Na podstawie szczegółowych
informacji od producentów", ale problem w tym że dalej nie wiemy gdzie
są te informacje? Wyciągnąłeś je osobiście bezpośrednio od producentów?

Bo tak, to obracamy się mniej więcej na poziomie "słownika terminologii
naukowej":
"jest wiadome" = ja tak uważam

"jest powszechnie wiadome" = oprócz mnie jest jeszcze kilku gości,
którzy tak uważają

"wyniki próbki nr 5 mogą nie być znaczące" = tacka spadła mi na podłogę,
ale sądzę, że pozbierałem wszystko

Pozdro

--
Borafu