Re: Vista a zmiana jezyka

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 21:08:29 MET

> Oczywiście. Moduł Windows Update Twoim przyjacielem

Mogłbyś napisać jak włączyć ten pobrany jezyk,
bo sciągałem w zeszłym tygodniu do Vista Ulitimate Edition
niemiecki pakiet językowy z Windows Updates (ok 250 MB)
i nie udało mi sie w żaden sposób przełączyć GUI na niemiecki.
Przyznam się że tylko nie szukałem za długo rozwiązania
gdyż tak naprawde testowaliśmy w firmie sposoby obejścia
problemów z TCP Window Scaling, które pojawiły się z nowym systemem.

--
Robert Winkler