Autopołączenia

Autor: kal800 <kal800_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 21:04:20 MET

Witam,

Mam taki trochę irytującą przypadłość w systemie. Jak jestem podłączony
poprzez LAN albo Wi-Fi do sieci to czasami (zwłaszcza jak połączenie nie jest
stabilne) pojawia mi się okienko z zapytaniem z którego z pośród połączeń
dial-up (komórka oraz business everywhere) ma teraz system skorzystać żeby się
połączyć z tym albo owym. Jest to bardzo irytujące szczerze mówiąc. W
przeglądarce mam ustawione, żeby nigdy nic nie wybierał, podobnie w
ustawieniach internetowych. Szukałem wszędzie i nic...

Gdzie mam wyłączyć ten durny automat???

K800