Re: Vista a zmiana jezyka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 08:42:17 MET

In news:esn63c$ioq$1@news.task.gda.pl,
*Robert Winkler* <winkel@NOSPAMpoczta.fm> typed:

> Mogłbyś napisać jak włączyć ten pobrany jezyk,
> bo sciągałem w zeszłym tygodniu do Vista Ulitimate Edition
> niemiecki pakiet językowy z Windows Updates (ok 250 MB)
> i nie udało mi sie w żaden sposób przełączyć GUI na niemiecki.
> Przyznam się że tylko nie szukałem za długo rozwiązania
> gdyż tak naprawde testowaliśmy w firmie sposoby obejścia
> problemów z TCP Window Scaling, które pojawiły się z nowym systemem.

Kliknij, aby otworzyć okno Opcje regionalne i językowe.
Kliknij kartę Klawiatury i języki.
W obszarze Język wyświetlania kliknij przycisk Zainstaluj/odinstaluj
języki, a następnie postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Jeśli
zostanie wyświetlony monit o hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz
hasło lub potwierdź.
Sekcja Język wyświetlania będzie widoczna, jeśli już zainstalowano
dodatek LIP lub posiadana wersja systemu Windows obsługuje wielojęzyczny
interfejs. Dodatki MUI są dostępne tylko dla systemów Windows Vista Ultimate
i Windows Vista Enterprise.
Po zainstalowaniu obsługi języka wyświetlania trzeba ustawić komputer, aby
go używał.

Dodatek Language Interface Pack (LIP) do systemu Windows Vista. Dodatki LIP
do systemu Windows Vista zawierają przetłumaczoną wersję najczęściej
używanych obszarów interfejsu użytkownika. Dodatki LIP są dostępne
bezpłatnie do pobrania z witryny sieci Web firmy Microsoft
http://www.microsoft.com/industry/government/locallanguage/languages.mspx.
Większość dodatków LIP może być instalowana i używana na dowolnej edycji
systemu Windows Vista. Ponieważ niecały interfejs użytkownika jest
przetłumaczony, dodatki LIP wymagają przynajmniej jednego języka
nadrzędnego. Części interfejsu użytkownika, które nie zostały przetłumaczone
na język dodatku LIP, są wyświetlane w języku nadrzędnym. Podczas pobierania
dodatku LIP podawane są jego wymagania dotyczące języka nadrzędnego. Dodatek
języka nadrzędnego musi zostać zainstalowany przed dodatkiem LIP.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx