Re: Vista a zmiana jezyka

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 23:36:45 MET

Robert Winkler napisał(a):

> Mogłbyś napisać jak włączyć ten pobrany jezyk,

Nie wiem. Nie testowałem tego. Podłączyłem mojego HP NX7400 EY508ES przez
EDGE do Netu i sprawdziłem, że na Windows Update jest sporo plików
językowych, ale ze względu na wagę pobieranie przez EDGE byłoby nonsensem.
WU podaje mi np. dla języka niemieckiego ponad 400 MB. Przetestuję to jak
podłączę laptopa do stałego łącza

> bo sciągałem w zeszłym tygodniu do Vista Ulitimate Edition
> niemiecki pakiet językowy z Windows Updates (ok 250 MB)
> i nie udało mi sie w żaden sposób przełączyć GUI na niemiecki.

A sprawdzałeś w panelu sterowania? Pamiętam z XP, że tam się właśnie
przełączało w opcjach regionalnych

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098