XP: brzęczenie przy minimalizowaniu i maksymalizowaniu okienek

Autor: Łukasz K. <kalmarbbWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 03:20:20 MET

Witam!

Złożyłem właśnie nowy komputer, poinstalowałem podstawowe sterowniki i programy
i jak już zacząłem czuć się komfortowo, odkryłem coś niepokojącego. Gdy
mianowicie maksymalizuję i minimalizuję okienka słychać takie ciche brzęczenie.
Kartę dzwiękową mam zintegrowaną na płycie Asus P5B -- o ile dobrze czytam z
specyfikacji do płyty jest to: "SoundMAX ADI AD1988A 8-channel CODEC". Sterownik
aktualny -- pobrany ze strony Asusa. System: Windows XP z SP2.

Z bardziej banalnych pomysłów: Nie jest to problem ze słuchawkami -- nie
wyglądał z resztą na to, ale sprawdziłem -- na głośnikach mam tak samo. Problem
występuje zarówno przy słuchawkach podłączonych na panelu tylnym jak i poprzez
obudowę do złącza na płycie.

Czy ktoś z was zetknął się z takim problemem i ma jakieś doświadczenia, które
mogłyby być tu pomocne?

Łukasz K.