Re: XP: brzęczenie przy minimalizowaniu i maksymalizowaniu okienek

Autor: ___ <2_at_2.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 13:10:51 MET

Łukasz K. napisał(a):

> Czy ktoś z was zetknął się z takim problemem i ma jakieś doświadczenia, które
> mogłyby być tu pomocne?

Raczej ten typ tak ma - widziałem już całkiem sporo płyt ze zintegrowaną
muzą i tak naprawdę tylko kilka było pozbawionych podobnych efektów.
Czasem były to dźwięki od poruszania myszką, czasem od
minimalizowania/maksymalizowania okien ale najczęściej od dysków. Nie
pomagały zmiany sterowników do dźwięku, chipsetu, zasilaczy itp. Doszło
do tego, że nie traktuję poważnie dźwięku zintegrowanego :-). W obecnym
kompie mimo zintegrowanego dźwięku 7.1 mam ten dźwięk wyłączony a obok
siedzi SB audigy 2. Szczerze mówiąc przed instalacją windy odłączyłem w
biosie muzę zintegrowaną więc nawet nie wiem czy w tej płycie by też
"szumiała" - nie miałem czasu eksperymentować.
W zasadzie DOWOLNA karta muzyczna jest lepiej zrobiona niż większość
zintegrowanych (chyba jest to wynikiem cięcia kosztów - "ma pierdzieć,
ale symfonii nie musi odtwarzać - i koniecznie ma być 7.1 bo to ładnie
na pudełku wygląda" - marketing :-))

Pozdrawiam,
R.