Re: brzęczenie przy minimalizowaniu i maksymalizowaniu okienek

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 09:54:29 MET

Użytkownik "Łukasz K." <kalmarbbWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:46dd.00000002.45eccfe3@newsgate.onet.pl...
> Witam!
>
> Złożyłem właśnie nowy komputer, poinstalowałem podstawowe sterowniki i
> programy
> i jak już zacząłem czuć się komfortowo, odkryłem coś niepokojącego. Gdy
> mianowicie maksymalizuję i minimalizuję okienka słychać takie ciche
> brzęczenie.
> Kartę dzwiękową mam zintegrowaną na płycie Asus P5B -- o ile dobrze czytam
> specyfikacji do płyty jest to: "SoundMAX ADI AD1988A 8-channel CODEC".
> Sterownik
> aktualny -- pobrany ze strony Asusa. System: Windows XP z SP2.

[...]
mam wrażenie, że "ten typ tak ma" - jeśli chodzi o karty zintegrowane na
płycie głównej. Dwie płyty, które posiadałem dawały podobny objaw - tylko że
przy minimalizacji/maksymalizacji, ale poruszaniu myszą (coś jakby
przerwania z myszy było delikatnie słychać ;)
Pomogło włożenie karty muzycznej z dość niskiej pólki cenowej - dzwięk
jakościowo zblizony do tego, co dawała zintegorwana, ale bez brzęczenia.

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867