Re: Jak wylaczyc cache'owanie stron WWW?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 23:20:39 MET

Użytkownik "Sanctum Officium" <ktos@gdzies.tam.w.pl> napisał w wiadomości
news:esffom$8sc$1@inews.gazeta.pl...

> Kurka wodna, co ja pieprze, chodzi oczywiście o Internet Explorer (IE).

To też się do konca nie da... bo przeglądarka musi jakoś mieć co
wyświetlić... ale prawie można zamierzony efekt osiągnąć tak:
Otwierasz MSIE, Narzędzia, Opcje internetowe, przycisk "Ustawienia w środku
po prawej, zjeżdżasz suwakiem maksymalnie w lewo, lub wpisujesz w okienku
jedynkę (skok możliwy co 1 MB).
Domyślam się, że chodzi o to, że cały czas widać nieodświeżoną wersję
strony - w tym samym okienku przeoptuj sprawdzanie, czy są nowsze wersje
stron, na "automatycznie".
Następnie zatwierdź to okienko, w okienku pod spodem zakładka zaawansowane,
zjeżdżasz na dół, zahaczasz pierwsze dwie opcje - "Nie zapisuj
zaszyfrowanych..." i "Opróżnij folder ... podczas zamykania przeglądarki".
Zatwierdzić, dla pewności zamknąć przeglądarkę... Skasować ręcznie całą
zawartość tymczasowych plików internetowych, to w zasadzie wszystko. Należy
jednak uwzględnić, że Outlook Express też tam zapisuje swoje pliki i nawet,
jak wyłączysz to w przeglądarce, to on i tak tam pisać będzie. Ale wystarczy
ręcznie kasować i po bólu. Ja tak robię. System nie narzeka.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html