Re: MS ogłosił,że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 23:16:37 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrneulsd3.2is.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Napisałeś, że "nie używamy Win9x, NT4 ani Office 97" (jak rozumiem w
> kontekście ogólnym). Najwyraźniej nie jest to prawdą. I nie jest to
> jakoś straszliwie unikalne podejście. If if ain't broke, don't fix it.

My nie uzywamy tj. w mojej firmie sie nie uzywa.

> Tylko potem okazuje się, że te mniejszości używające czegoś innego
> okazują się stanowić razem całkiem pokaźną grupę użytkowników.

I z powodu tej calkiem pokaznej grupy (5%?) nalezy zaprzestac dopasowywac
sprzet i oprogramowanie do wymagan, tylko kupic kazdemu wlasne HP Superdome
bo a noz widelec kiedys stanie sie czlonkiem pokaznej grupy uzytkownikow
Gaussiana.
EOT, bo dyskusja jest bez sensu.