Re: MS ogłosił,że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 17:19:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Kajetan
>I dobrze. A popatrz ile globalnie jest firm ktore pracuja na czyms takim.

Napisałeś, że "nie używamy Win9x, NT4 ani Office 97" (jak rozumiem w
kontekście ogólnym). Najwyraźniej nie jest to prawdą. I nie jest to
jakoś straszliwie unikalne podejście. If if ain't broke, don't fix it.

>Na terminalach nie da sie jeszcze projektowac, grac i pewnie kilku innych
>rzeczy.
>Tyle ze znowu - zdecydowana wiekszosc ludzi korzysta z dalece bardziej
>prozaicznych
>narzedzi (Office, Outlook, IE) i tam terminale sprawdzaja sie swietnie.

Tylko potem okazuje się, że te mniejszości używające czegoś innego
okazują się stanowić razem całkiem pokaźną grupę użytkowników.

--
  Kruk@ -\                   | Prosty  wniosek:  zamiast  do  liceum wyślij
          }-> epsilon.eu.org | dzieci na pcoa. Biologa mamy,  chemik  jest,