Re: Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 12:50:52 MET

ucho@life.pl> wrote in message
news:1172911779.178253.167790@s48g2000cws.googlegroups.com...
> On 2 Mar, 23:33, "Michal Kawecki" <kkwi...@o2.px> wrote:
>
> Też mam kompletne ISO, które potem rozpakowuje do określonych
> katalogów. Co ciekawe ściągnąłem dwie niezależne wersje Win i w obu
> przypadkach podczas instalacji brakowało tych samych plików. Podczas
> instalacji "gołego" XP nie ma tych problemów. Pewnie tworzą się jakieś
> konflikty podczas integracji XP z SP2. No nic spróbuję zainstalować
> angielskie XP ze zintegrowanym SP2. Czy to sensowny pomysł używać
> systemu w ang wersji jezykowe? Są jakieś przeciwwskazania? Dzięki za
> dotychczasową pomoc.

Angielska wersja jest równie dobra, jak polska. Ma też mniej błędów, a
kiedyś szybciej się do niej ukazywały poprawki.

Może spróbuj integrować przy pomocy którejś z poniższych metod (bez
nLite):
http://www.strefasoftu.net/index.php?site=art&action=show&art_id=wxpsp2
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sp2_slipstream.asp

--