Re: Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 09:49:39 MET

On 2 Mar, 23:33, "Michal Kawecki" <kkwi...@o2.px> wrote:

> Jeśli masz na tym dysku jeszcze jakieś inne partycje położone > 128 MiB,
> to faktycznie lepiej nie instalować na nim systemu bez SP2. Chyba że je
> ukryjesz. Ale pomijając tę kwestię, nie bardzo rozumiem jak Ci się w
> ogóle udało ściągnąć taką instalkę z MSDN-u? Bo na "moim" MSDN-ie są
> tylko kompletne pliki ISO... to jest o tyle istotne, iż podejrzewam że
> prawdopodobnie Twoja instalka jest źle nagrana (za szybko) lub źle
> zintegrowana z SP2 - pewnie nLite? Albo masz walniętą pamięć RAM.

Też mam kompletne ISO, które potem rozpakowuje do określonych
katalogów. Co ciekawe ściągnąłem dwie niezależne wersje Win i w obu
przypadkach podczas instalacji brakowało tych samych plików. Podczas
instalacji "gołego" XP nie ma tych problemów. Pewnie tworzą się jakieś
konflikty podczas integracji XP z SP2. No nic spróbuję zainstalować
angielskie XP ze zintegrowanym SP2. Czy to sensowny pomysł używać
systemu w ang wersji jezykowe? Są jakieś przeciwwskazania? Dzięki za
dotychczasową pomoc.