Re: Rzeczywiste wymagania Windows Vista

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 13:30:16 MET

Dnia Fri, 02 Mar 2007 11:31:28 +0100, Jacek Wojaczyński napisał(a):

> I w związku z tym mam pytanie - ile ten system potrzebuje RAMu?
> Do normalnej pracy - tak żeby dysk ciągle nie swapował.

Mam Athlona 3000+, pamiec ddr400, gf6600. Przy instalacji mialem 1024 mb
ramu, Vista Bussines x64 chodzila dobrze (aero glass wlaczone), sporo
programow dzialajacych w tle itp, po dolozeniu kolejnych 1024 mb ramu
raczej nie przyspieszyla znaczaco - indeksy rowniez pozostaly takei same,
jedynie moze mniej odczytow z dysku robi. Widac, ze po zaladowaniu systemu
laduje programy ktore byly ostatnio uruchamiane - pozniej odpalenie takiego
programu trwa sekunde... Jesli ktos gra od tylko czasu do czasu, to szkoda
wyrzucac pieniadze na wiecej niz 1 gb ramu.. To samo dotyczy typowej pracy
biurowej.

--
Mariusz 'Madz'
gg: 1396525