Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 19:09:15 MET

Sciągnałem sobie z MSDN Windowsa XP Professional niestety nie
bootowalnego. Uczyniłem go bootowalnym w Nero ale niestety nie ma SP2
i nie wykrywa mojego dysku 250GB. Postanowiłem więc zintegrować
instalkę z SP2. Wszystko szło dobrze do momentu instalacji tego
systemu. Nie znalazł paru (5) plików na dysku ale kontynuowalem
instalację naciskając ESC. Niestety po instalacji Windows nie odnalazł
urządzeń P&P, są także problemy z instalacją niektórych sterowników.
Windows jest oryginalny w ramach MSDN a ja jestem zirytowany w ramach
nieokreślonych. Proszę o podpowiedź co mogę zrobić z tym.