Re: Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 22:30:16 MET

> <ucho@life.pl> wrote in message
> Sciągnałem sobie z MSDN Windowsa XP Professional niestety nie
> bootowalnego. Uczyniłem go bootowalnym w Nero ale niestety nie ma
> SP2 i nie wykrywa mojego dysku 250GB. Postanowiłem więc zintegrować
> instalkę z SP2. Wszystko szło dobrze do momentu instalacji tego
> systemu. Nie znalazł paru (5) plików na dysku ale kontynuowalem
> instalację naciskając ESC. Niestety po instalacji Windows nie
> odnalazł urządzeń P&P, są także problemy z instalacją niektórych
> sterowników. Windows jest oryginalny w ramach MSDN a ja jestem
> [...]

Zainstaluj wersję oryginalną na pojedynczej małej partycji (max < 128
GiB), doinstaluj SP2, dopiero potem powiększ partycję poleceniem extend
spod diskpart.exe lub załóż pozostałe partycje.

BTW nie bardzo rozumiem, jaki jest sens stawiać system na tak dużej
partycji (250 GB)....

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/