Re: przelaczanei uzytkownika klawiszem

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Tue 27 Feb 2007 - 08:30:20 MET

Sławomir Stępniak napisał(a):
> Inna rzecz, że 'szybkie przełączanie' ma 2 poważne wady:
> 1. Jest ogromnie pamięciożerne (ZCP ponad 100 MB tylko do tego celu).
mam 1GB, wystarcza, choc to fakt ze zzera sporo RAM

Dodam jeszcze iz directx dziala tylko w aktywnej sesji wiec np jesli
puscilismy cos dajmy na to na TVOUT np film, to po przelaczeniu sesji
film przestanie sie odtwarzac. Dodatkowo po przelaczaniu sesji dzieje
sie jakies dziwne odswiezanie i nektore programy glupieja (np ActiveSync
czy sterownik tabletu).
Generalnie wielosesyjnosc w XP jest bardzo ulomna, ale mi wystarcza bo
kazdy ma swoj pulpit, swoje uprawnienia, swoje programy itp
Niemniej koniecznosc wykorzystania myszki do przelaczania uzytkownikow
troche mnie wkurza, myslalem ze bedzie jakies
rundll32.exe userswitch.dll,user1
czy jakos tak ;)

Marx