Re: DX10 a 2D

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Tue 27 Feb 2007 - 08:23:24 MET
Message-ID: <es0maj$fav$2@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Marx napisał(a):
> Co nowego wnosi DX10 w dziedzinie 2D?
> Np DX9 wprowadza oprocz overlay jakis "DX9 mixing renderer" czy jakos
> tak, podobny jest tez do DX7. Problem w tym ze niektore programy
> wymagaja lub lepiej dzialaja z tym wynalazkiem DX9
> Wszyscy pisza o 3D, piszac iz do 2D wystarczy dowolna a to nieprawda, bo
> jak widac dowolna nalezy czytac "dowolna z DX9c". Zastanawiam sie czy w
> przypadku DX10 nie bedzie tak samo?
> Przy okazji zastanawia mnie problem ktory w wyszedl w Vista a mianowicie
> karty bez sprzetowej kompresji nie maja obslugi Video-in - czy to moze
> miec jakis zwiazek z DX, tzn czy np kazda karta zgodna z DX10 nie musi
> obslugiwac sprzetowej kompresji?

dzeki za porazajaca ilosc odpowiedzi ;)
moze ktos ma pomysl na ktorej grupie moga wiedziec cos wiecej
Marx
Received on Tue Feb 27 08:25:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Feb 2007 - 08:42:04 MET