Re: Kwestia hotfixów a naprawa

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 19:03:56 MET

> zastanawia mnie jedna rzecz, której nie mogę jednoznacznie dowiedzieć
> się z artykułów. Czy jeśli dokonam instalacji w miejscu (naprawy,
> czyli z zachowaniem ustawień itp.) to wszelkie hotfiksy diabli wezmą?

tak.

> Przypuszczam że tak, ale chodzi mi o skuteczność tego wzięcia, czyli
> zniknięcie wpisów z rejestru oraz danych z katalogów $hf_mig$ i
> $NtUninstallKBXXXXXX$ (większości z tych ostatnich już nie ma, ale
> trochę się zachowało).

katalogi raczej pozostaną, ale co ci szkodzi je usunąć ręcznie...

> "Naprawy" chcę dokonać w związku z wymianą bebechów,

raczej nie jest to konieczne...

> Ciekawi mnie to bardzo, bo podobno nie da się usunąć hotfixów po
> skasowaniu $NtUninstallKBXXXXXX$ lub wpisu o nim do rejestru, ale może
> właśnie ta naprawcza instalacja to robi... A może robi cyfrową
> kaszankę?

> Chodzi o system win xp z sp2.

Po reinstalce systemu wszystkie poprawki biorą diabli, bo są nadpisywane
oryginalnymi plikami z płytki.
choć niektóre resztki po poprawkach w postaci nieużywanych plików, wpisów
mogą zostać - ale przecież i tak zainstalujesz poprawki na nowo, prawda?

Zainstaluj windę a potem cały windows update jeszcze raz, i będzie cacy.

--
Azarien