Kwestia hotfixów a naprawa

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 18:47:00 MET

Witam,

zastanawia mnie jedna rzecz, której nie mogę jednoznacznie dowiedzieć
się z artykułów. Czy jeśli dokonam instalacji w miejscu (naprawy, czyli
z zachowaniem ustawień itp.) to wszelkie hotfiksy diabli wezmą?
Przypuszczam że tak, ale chodzi mi o skuteczność tego wzięcia, czyli
zniknięcie wpisów z rejestru oraz danych z katalogów $hf_mig$ i
$NtUninstallKBXXXXXX$ (większości z tych ostatnich już nie ma, ale
trochę się zachowało). "Naprawy" chcę dokonać w związku z wymianą
bebechów, później dodatkowo będzie "naprawa" z nowymi windowsami, czy
warto robić update (np. autopatcher) przed nią czy nie?

Ciekawi mnie to bardzo, bo podobno nie da się usunąć hotfixów po
skasowaniu $NtUninstallKBXXXXXX$ lub wpisu o nim do rejestru, ale może
właśnie ta naprawcza instalacja to robi... A może robi cyfrową kaszankę?

Chodzi o system win xp z sp2.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8