Re: szukanie w pliku excela

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 19:00:38 MET

*kotak* napisał(a):

> w 97 nie ma przycisku Opcje ...

Jak napisałem - Excela 97 już właściwie nie pamiętam. Ale całkiem możliwe,
że wyszukiwanie we wszystkich arkuszach nie działa. Znalazłem takie coś ->
http://support.microsoft.com/kb/124105
Najważniejsze z tego artykułu (dla Ciebie) jest podane tam makro
umożliwiające wyszukiwanie wszędzie, nie tylko w bieżącym arkuszu.

P.S. To chyba nie jest specjalnie dobra grupa na pytanie o szczegóły
Excela. Myślę, ze bardziej pomogą Ci na ms-news.pl.office

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]