Re: szukanie w pliku excela

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 20:45:15 MET

In news:erc5c7$29u$1@node4.news.atman.pl , *kotak* wrote:
> cześć,
> czy da się szukać ciągu znaków w całym pliku (we wielu arkuszach),
> bo mi szuka tylko w aktywnym arkuszu - podświetlonym
> pozdrawiam

Da się uczynić 'aktywnym', 'podświetlić' kilka arkuszy na raz:
klik w zakładkę (na dole) 'arkusz 1' a potem shift + klik w zakładkę
ostatniego arkusza, lub klikać w nazwy arkuszy z naciśniętym ctrl.
Przy zaznaczeniu kilku arkuszy normalne wyszukiwanie ctrl-F dotyczy
wszystkich zaznaczonych.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)