Re: Vista: prezentacja nowych technologii

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 02:00:47 MET

"Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> wrote in message
news:de1d5$45d22531$57cf7620$28749@news.chello.pl...

> http://youtube.com/watch?v=ZD7QraljRfM
>
> Ten filmik każe się schować całej tej Wielkiej Technologii AERO - pod
> stół.
> Nie wiem, czy Beryl jest wygodny w użycia, ale na pewno robi
> piorunujące pierwsze wrażenie.

Widzę, że nikt nie załapał, po co właściwie wrzuciłem linki do
prezentacji Aero 3D. Nie chodziło mi bynajmniej o pokazanie
"wspaniałości" nowego interfejsu. Po prostu sporo osób na różnych
grupach pyta się o wymagania stawiane karcie graficznej, tak żeby to
całe 3D móc uruchomić. No to teraz mogą sobie na żywo obejrzeć, czy
warto w ogóle wydawać kasę (niemałą) na nową grafikę. Niech każdy sam to
oceni. Ja się jak na razie nie spieszę.

Dokładnie o to samo chodziło w przypadku dysku hybrydowego. Jasnym jest,
że pokazanie samego urządzenia jako gołego sprzętu, nic nikomu nie powie
o ewentualnych korzyściach, które można osiągnąć w konkretnym
zastosowaniu. Teraz jest już na rynku system, który potrafi ten sprzęt
wykorzystać, i na filmiku widać dokładnie w jakim stopniu. Niech każdy
sam podejmie decyzję, czy warto będzie w ten sprzęt w przyszłości
inwestować.

A całe te brednie o "reklamowaniu" Visty niech sobie malkontenci w buty
wsadzą. Trzeba mieć nieźle zakrzywiony umysł, żeby jako reklamę
potraktować ponad 20-minutową statyczną gadkę o dość specjalistycznych
szczegółach technicznych sprzętu, i to po angielsku. Żeby tam jeszcze
jakieś ładne babki fruwały po ekranie.......

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/