Re: Vista - wiej, póki możesz!

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_onet.eu>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 00:16:47 MET

Wojtek wrote:

> ale jesli bedzie wygladal tak jak na filmach ktore widzialem to bedzie
> bardzo duzym krokiem na przod

...technologicznym. Zobaczymy jak z grywalnoscia. I spelnieniem marzen.
Niestety to ostatnie to problem, zwlaszcza, gdy gry sa dlugo
zapowiadane. Taki Far Cry podbil serca tym, ze pojawil sie znikad, a do
tego wyprzedzil premiery oczekiwanych shooterow. Mialy byc tony, balony,
a pojawil sie Far Cry i zebral zniwo :)

Czy crysis powtorzy sukces lub wniesie cos naprawde nowego po za wieksza
iloscia polygonow, bardziej realistyczna grafika... Zobaczymy.

> twoja sprawa. ja kieruje sie nie opiniami, tylko jakimis sensownymi
> testami wydajnosci, screenshotami.

Jeszcze mi sie nie zdarzylo kierowac sie testami wydajnosci. Gra to nie
benchmark. Jesli podoba mi sie gra i chce w nia zagrac to wzmacniam sprzet.

> cudze opinie o grze to jak cudze
> opinie o jedzeniu, sa gusta i gusciki... tobie sie crysis nie podaba mi
> wprost przeciwnie. jaki jest sens zebym kierowal sie twoja opinia i vice
> versa?

Nie musisz sie kierowac tylko moja opinia. To jak z filmami - ja si
ekieryje recenzjami kilku recenzentow i wiem, ze jak im ie podoba to
mnie tez. A mam kilku innych recenzentow, gdzie jestesmy w antyfazie. Im
sie podoba - znaczy najlepiej jak nie pojde.

> a co to ma do rzeczy? czy musze sie decydowac juz teraz? kupie viste gdy
> bedzie mi potrzebna, nie wczesniej. tak samo jak karte obslugujaca dx10.
> czyzbys z kolei chcial forsowac teorie ze gry dx10 nigdy nie powstana...?

Alez powstana. Tylko jak miedzy Dx5 a dx8 byla zauwazalna roznica, tak
miedzy dx9 a dx10 ta roznica jest minimalna jesli w ogole dostrzegalna.
Wraz z opiniami o wiekszej zasobo- i procesorozernosci samej wisty
wyglada na to, ze gry z dx10... zwolnia na poczatku.

> wszystkie dwie...? ;)

A po co komu wiecej ;)))))

--
<><>  Rządzi nami jednoręki bandyta <><>