Re: Vista + XP = Problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 08:34:12 MET

In news:3ahdqe.ioa1.ln@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:
> "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote in message

> Piotr - proszę, czytaj uważniej. BCDEDIT jest narzędziem działającym z
> wiersza poleceń, a ja tego trybu działania właśnie chciałem uniknąć.

Michał, ależ czytam uważnie - samo uruchomienia tego narzedzia powie Ci
gdzie powinno być otwierane, a jest jeszcze po drodze konsola..., wie po
jakiego instalować dodatkowe narzędzia/aplikacje.

> To świetnie że znasz opisy wszystkich jego przełączników,

Znamy je w równym stopniu ;-)

> może
> podpowiesz w takim razie jak można nim dopisać system XP do menu
> startowego Visty? Mnie tam się nie chciało z tym walczyć ;-).

Wystarczy pocztać jak to zrobił _to0l_ , a mnie jakoś nie chce sobie popsuć
swojego loadera ;-)

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx