Re: Zamiera mi połączenie sieciowe w XP, muszę restartować

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 00:52:51 MET

Użytkownik ".B:artek." <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
news:eq2rej$2ei$1@news.onet.pl...
> Takie rzeczy zaczęły się dziać nagle. Początkowo wiązałem to z
aktualizacją
> sterowników karty sieciowej do najnowszych, ale przywróciłem stare
> sterowniki i nadal to samo.
>
> Nie wiem co to może być i jak temu zaradzić. Macie jakieś pomysły?

Przy zdechniętym połączeniu - czy pomaga: ? (po kolei)
ipconfig /release
ipconfig /flushdns
ipconfig /renew
ipconfig /registerdns

Możesz sobie w BATa wrzucić, a BATa w "crona", czyli harmonogram zadań
(tylko, że to, co w pierwszej linijce rozwali istniejące połączenia, jeśli
coś jest i chodzi, to zdechnie), choć ja bym uruchamiał, jak się poprzednie
skończy, da się i to w batcha wsadzić.

No jak, pomogło?

--
LH