Re: Zamiera mi połączenie sieciowe w XP, muszę restartować

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 20:33:14 MET

Lawrens Hammond wyskrobał(a):
> Przy zdechniętym połączeniu - czy pomaga: ? (po kolei)
> ipconfig /release
> ipconfig /flushdns
> ipconfig /renew
> ipconfig /registerdns

Próbowałem. Przy komendach /release i /renew otrzymywałem komunikat, że
operacja nie powiodła się, bo żadna karta nie jest w stanie zezwalającym na
tę operację. Problem nadal istnieje :( Dziś znowu po 2 dniach i 5 godzinach
pracy siadło mi połączenie. Dodatkowo nie pokazuje mi się okienko połączenia
sieciowego. Klikam w folderze Połączenia sieciowe ikonkę połączenia i nic.
Dziwne...

--
.B:artek.