Re: Resetowanie się komputera

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 00:47:30 MET

Użytkownik "PaRaGaS" <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:eq2qdj$rjb$1@inews.gazeta.pl...
> Okazuje się, że problematyczną aplikacją był jednak wspomniany firewall.
> W sumie nic dziwnego, wersja udostępniona za darmo to nic innego jak
> stary Outpost 1.0 z 2002 roku. Odinstalowanie go pomogło :)

Lepiej najnowsze dać... Choć ze starszych... kerio 2.1.5 nie powinien
dziwaczyć.

> Zamieszczam zdjęcie BSOD, może komuś kiedyś pomoże rozwiązać podobny
> problem: http://img117.imageshack.us/img117/938/dsc00155mk7.jpg

Buue... Ten XP-kowy styk bluskrinów... Już wolę NT4, tam to chociaż od razu
mam sugestię, gdzie szukać problemów. Zdarzyło mi się, że mozolne szukanie
po wyświetlonych plikach pomogło zlikwidować niebieszczenie ekranu - był
jeden zj..ny. W W2k, czy XP już by mi się nie udało (szukanie było niemal po
omacku). A tak podmianka i po bólu.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA