Re: Vista - warto?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 18:53:10 MET

Użytkownik "to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:587b.000000a9.45c1e9c7@newsgate.onet.pl...
> przywracania). Jeszcze jeden minus to AV posiadam NOD32 którego Vista nie
> pozwala zainstalować na razie wysłałem formularz do CA na darmową roczną

Nie pozwala... Avast pisze na swych stronach, ze ich program jest
przystosowany do współpracy z Wiśta-Wio :))
Spróbuj może przez czas, zanim trafisz na NODa, którego Vista puści...?

> subskrypcję ich AV, co sadzicie o tym programie? Ogólnie moje odczucia
dotyczące

Słyszałem sporo pochlebnych opinii.

> Visty w wersji przeze mnie posiadanej są raczej pozytywne poza
koniecznością
> zmiany procka na jakiegoś X2@s.939 którego teraz ciężko złapać:(

Ech, kasa :))
Znam ten ból, składałem maszynkę, tylko obudowa i przyciski, oraz lamki, są
stare, reszta nowe :)
Musiałem dać tańsze rzeczy, inaczej do dziś bym się na Celeronie500 kwasił
:)

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA