Re: Precz z Vista (nieco OT)

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 19:05:27 MET

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
>
> Oczywiście, zarówno płyta, jak i napęd w pełni sprawne, błędów odczytu nie
> stwierdzono?
> Bo fakt, nie na każdym kompie ruszy LiveCD.

Polecam coś takiego jak Damn Small Linux
http://www.damnsmalllinux.org/
Przy odpalaniu można sobie wybrać klika trybów,
również dla podstarzałych komputerów ;)
Jest też Damn Small Linux do odpalania wprost spod Windy,
fajna sprawa - wszystko zajmuje ok. 50 MB.

Oczywiście w sprawie Neostrady (której na szczęście
na razie nie musiałem używać) zgadzam się z kolegami.
Pozdruffka

--