Re: [OT] Re: Vista - warto?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 18:46:53 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:epsod7$bne$1@inews.gazeta.pl...

> Osobiscie preferuje piwo :) - nawet ostatnio wynalazlem taki wynalazek

Ja też browar :) A jak mnie przypili, to spirytusu czasem dolewam, czystego
wolno i nic nie będzie (poza skutkami przekroczenia dawki promili), nie
wolno wódki.

> co sie nazywa browar stary kraków - jak na ale robione w PL to niezle.

Jak trafię... :)
W ogóle lubię różne śmieszne wynalazki, a jak np. zamawiam kebaba, to każę
dać najostrzejszy sos... i tak narzekam, ze za słaby :)
Z piwkiem było by w sam raz :))

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA