Re: ntfs, uprawnienia, brak możliwości odczytu

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 14:17:21 MET

> Zainstaluj FaJo XP File Security Extension. Wtedy będziesz mógł zmieniać
> uprawnienia. Ewentualnie uruchom system w trybie awaryjnym i tam zmień.

dzięki wielkie za pomoc
szukając "FaJo XP File Security Extension"
znalazłem fajną stronkę http://banita.pl/konf/smbuprwinxp.html
w istocie wystarczył tryb awaryjny

nie chcę tego zamieszania z uprawnieniami na moim komputerze
najlepszy by był programik, który usunąłby ograniczenia/uprawnienia
z wskazanego miesca na dysku