Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 14:40:23 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Te polecenia są wbudowane w Konsolę Odzyskiwania i nie da się ich używać
> samodzielnie. Hmmm jeżeli masz dostęp do tego dysku spod DOS-a to
> spróbuj użyć programiku Bootpart http://www.winimage.com/bootpart.htm .
> Odpowiednikiem fixboot będzie polecenie BOOTPART WINNT BOOT:C:.

zrobilem to, za pierwszym razem wyswietlil tylko liste parycji
wiec zrobilem drugi raz i zapytal czy zamienic boot sector
dalem Yes - wywalil error 513

> Jeśli nie masz dostępu spod DOS-a to spróbuj odszukać w BIOS-ie opcję
> "native SATA" i ją chwilowo wyłącz, wówczas BIOS będzie emulował dyski
> SATA jako zwykłe dyski PATA.

to by rozwiazywalo wszystkie problemy, ale nie mam takiej opcji, plyta
glowna to abit nf7-s

> A w ostateczności wyjmij po prostu ten dysk z
> notebooka i podepnij go do jakiegoś stacjonarnego peceta...

a co to da?
ps. nie pisalem ze to jest laptop, poprostu drugi komp.