Sposób na odpalenie gry przez proxy

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 14:22:36 MET

Witam!
Pewnie niezbyt fortunne miejsce na to pytanie, wybaczcie, ale nic nie
przychodzi mi do głowy. Chodzi mi o jakiś program(sposób) aby połaczyć się z
serwerem za pomocą proxy. Mam na myśli odpalenie gry, w ten sposób, żeby mój
adres ip widziany przez serwer był inny niz w rzeczywistości.
Próbowałem poszukać w The all seeing eye, ale zdaje sie tam nie ma takiej
możliwości ;(

--
Pozdrawiam.
Jacent