Re: naprawa mbr, boot menu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 17:11:27 MET

> "sd" <sd@sd.com> wrote in message

Byłbym teraz bardzo ostrożny w zabawie z tym dyskiem, bo pachnie mi to
złą geometrią bądź uszkodzeniem bootsektora/tabeli partycji. Troszkę się
pogubiłem już - masz na tym dysku jakieś istotne dane? Może zgraj je na
bok i go zaoraj.

Skoro tak, to ja na Twoim miejscu zainwestowałbym jednak 5 zł w używaną
stację dyskietek :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/