Re: Win XP - blokowanie komputerra podczas wchodzenia do folderu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 18:14:38 MET

"RR" <comindexjbcj@poczta.onet.pl> wrote in message
news:epl8oq$2bes$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Czy Twoja porada zalecajaca odinstalowanie programu antywirusowego, w
> dzisiejszych czasach, jest na pewno rozsadna? Na pewno nieskuteczna.

Sądziłem, że rozwinięcie "odinstaluj antywirusa na czas szukania źródła
problemu" będzie zbędne, ale cóż, dziś wszystko trzeba kawa na ławę...
:-(

> Tej uwagi nie rozumię, czy jest skierowana do mnie?

Oczywiście że do Ciebie. Zapoznaj się z zasadami formułowania postów na
grupach dyskusyjnych w netykiecie, to taki savoir-vivre grup
dyskusyjnych. Mile widziane jest przestrzeganie jego zasad.
http://www.grush.one.pl/article.php?id=jakpisac

> Pomimo niepowodzenia dziekuje za probe pomocy, moze jest jeszcze inny
> sposoby na wyeliminowanie zjawiska blokowania niktorych folderow.

Co jest w tych folderach? Jakieś pliki multimedialne?
Używasz jakiegoś "upiększacza" ikonek folderów?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/