Re: Win XP - blokowanie komputerra podczas wchodzenia do folderu

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 17:52:36 MET

news:4hbipe.9bv.ln@kwinto.prv...
> "RR" <comindexjbcj@poczta.onet.pl> wrote in message

> Odinstaluj antywirusa tudzież pozostałe dodatki zainstalowane pod
> prawoklikiem.

Zgodnie z Twoimi zaleceniami odinstalowalem wszystkie programy, ktore
wygenerowaly swoje opcje pod prawoklikiem, pozostaly tylko te, ktore
utworzyl system operacyjny. Niestety blokowanie jednego z folderow dzisiaj
znow sie pojawilo.

Czy Twoja porada zalecajaca odinstalowanie programu antywirusowego, w
dzisiejszych czasach, jest na pewno rozsadna? Na pewno nieskuteczna.

> I nie zadawaj pytań w temacie postu...

Tej uwagi nie rozumię, czy jest skierowana do mnie?

Pomimo niepowodzenia dziekuje za probe pomocy, moze jest jeszcze inny
sposoby na wyeliminowanie zjawiska blokowania niktorych folderow.

Pozdrawiam
Rafal

> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/

It has removed 2577 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!