Re: Gpedit lokalnie na jednego usera

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 18:02:17 MET

"Michał K." <nn@gh.fr> wrote in message
news:epkp9c$gil$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Muszę wykombiować pewne ustawienia komputera, który nie jest w
> domenie. Chodzi o uniemożliwienie dostępu do dysków i takie tam.
> Oczywiście zrobię to przez gpedit. Jednak trapi mnie, czy da się
> zastosować te zasady tylko dla jednego konkretnego użytkownika ??
> Niestety nie mogę tego sprawdzić w praktyce póki co, a chcę się
> przygotować do tej operacji.
> Jeśli można to w jaki sposób ustawić tylko dla danego usera ??

Można i niekoniecznie trzeba do tego używać gpedit. Szereg polis jest
zapisywanych explicite w rejestrze, w profilu konkretnego użytkownika
HKU. Tutaj leży przykładowa lista dla Windows 2000 (w XP będzie tak
samo):
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/gp/gpref.asp

P.S. Żeby dopisać polisę do konta użytkownika musisz go najpierw
zalogować do systemu, np. uruchamiając dowolną aplikację z użyciem runas
w kontekście jego poświadczeń.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/